V43 1001 ► 431 001


 
431 001  -   18505 DÉLI PARTI sebes (Balatonszentgyörgy - Budapest-Déli) Balatonboglár, 2019. augusztus 10.
431 001+431 074  -  18542 személy (Siófok - Balatonszentgyörgy) Balatonboglár, 2019. augusztus 10.
431 001+431 094  -  18542 személy (Siófok - Balatonszentgyörgy) Balatonboglár, 2019. augusztus 6.
5033 személyvonat (Miskolc-Tiszai - Füzesabony) Mályinál, 2017. április 4.
5016 személyvonat (Füzesabony - Miskolc-Tiszai) Mályinál, 2017. április 3.
5033 személyvonat (Miskolc-Tiszai - Füzesabony) Mályinál, 2017. március 29.
Hidasnémetiből Szolnokra, Mályi mellett 2016. december 8-án
Mályi mellett Miskolc felé, 2015. március 28.
Balatonboglár - 2010. július 14.
Miskolc-Tiszai, 2010. február 14.
Miskolc-Tiszai, 2010. február 14.
Miskolc GF - 2006. augusztus 26.
Miskolc-rendező mellett az 5013 sz. vonattal - 2004. szeptember 5.
Miskolc-Tiszai VI. vágányon az 5013 sz. vonattal - 2004. június 26.
Az 5013 sz. vonattal kijár Miskolc-Tiszairól - 2004. június 19.
 Hernád IC vonattal Miskolc-Tiszai behaladón - 2004. június 5.
Miskolc rendező mellett halad az 5013 sz. vonattal - 2004. május 31.
Hidasnémeti felől érkezik Miskolc-Tiszaira a Rákóczi gyorsvonattal - 2004. május 13.
Menesztés előtt Miskolc-Tiszai VI. vágányon - 2004. május 13.
Kijár a vonattal - 2004. május 13.
5013 sz. vonat - Miskolc-Tiszai, 2004. április 4.
Hernád IC - Miskolc-Tiszai, 2004. március 18.
Hernád IC - Miskolc-Tiszai, 2004. március 18.
A mozdony táblái
Kádár-címeres pályaszámtábla, eredetileg egy 424-esé volt
Ahol a Szili-történet elkezdődött
A zománc pályaszámtábla
A mozdony vezető állása a ceglédi kannával
Hernád IC - Miskolc Tiszai, 2004. március 17.
Nem a legjobb kép, de nekem az első az 1001-esről, a Hernád IC-vel jár ki Miskolc-Tiszairól 2004. március 8.

 

Gyártó: KRUPP Gyártás éve: 1963 Gyártási szám: 4384