|
 |
Az állomás bejárata az utca felől - 2004. április 25. |
 |
A jegypénztárak és a váróterem bejárata |
 |
A korábbi jelentős utasforgalom emléke |
 |
Az épület beázik |
 |
Kijárat a peron felé |
 |
A felvételi épület a II. őrhely felől -
2004. április 25. |
 |
A felvételi épület a „fa tér” felől -
2004. április 25. |
 |
A perontető aládúcolva -
2004. április 25. |
 |
A perontető aládúcolva -
2004. április 25. |
 |
Az egykori nagyság jelképei: oroszlánfej és szárnyaskerék |
 |
Emléktábla örökíti meg az állomás épület tervezője nevét |
 |
Évfordulós emléktábla |
 |
Az állomásra telepített biztosítóberendezés rendelkező készüléke |
 |
A beállítandó vágányutat tológombokkal jelölik ki |
 |
A készülék gyártója |
 |
Kijárat Miskolc-Tiszai és Miskolc-rendező felé |
 |
A régi raktár épület |
 |
Az egykori nagy áruforgalomnak nyoma sincs |
 |
Az állomásnak jelentős konténer forgalma volt |
 |
Fényvisszaverő fóliás alak tolatásjelző, és ahonnan kezelik a III.
őrhely |
 |
"Dübörgő gazdaság" Miskolc-Gömöriben - 2005. június 25. |
 |
Gyalog a pályaudvar felé - 2006. január 15. |
 |
A felvételi épület az utca felől - 2006. január 15. |
 |
Költöttek az épületre - 2006. január 15. |
 |
Az utasok meg vigyáznak rá - 2006. január 15. |
|
|