|
|
Az állomás bejárata az utca felől - 2004. április 25. |
|
A jegypénztárak és a váróterem bejárata |
|
A korábbi jelentős utasforgalom emléke |
|
Az épület beázik |
|
Kijárat a peron felé |
|
A felvételi épület a II. őrhely felől -
2004. április 25. |
|
A felvételi épület a „fa tér” felől -
2004. április 25. |
|
A perontető aládúcolva -
2004. április 25. |
|
A perontető aládúcolva -
2004. április 25. |
|
Az egykori nagyság jelképei: oroszlánfej és szárnyaskerék |
|
Emléktábla örökíti meg az állomás épület tervezője nevét |
|
Évfordulós emléktábla |
|
Az állomásra telepített biztosítóberendezés rendelkező készüléke |
|
A beállítandó vágányutat tológombokkal jelölik ki |
|
A készülék gyártója |
|
Kijárat Miskolc-Tiszai és Miskolc-rendező felé |
|
A régi raktár épület |
|
Az egykori nagy áruforgalomnak nyoma sincs |
|
Az állomásnak jelentős konténer forgalma volt |
|
Fényvisszaverő fóliás alak tolatásjelző, és ahonnan kezelik a III.
őrhely |
|
"Dübörgő gazdaság" Miskolc-Gömöriben - 2005. június 25. |
|
Gyalog a pályaudvar felé - 2006. január 15. |
|
A felvételi épület az utca felől - 2006. január 15. |
|
Költöttek az épületre - 2006. január 15. |
|
Az utasok meg vigyáznak rá - 2006. január 15. |
|
|