|
|
|
|
2003 nyara |
Félre állítva Miskolc GF-en |
|
|
|
|
|
|
|
2003. |
A mozdony vendég forgóvázakon a fűtőházban |
|
|
|
|
|
|
|
A mozdony forgóvázai és a leemelt tető panelek |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi van a tető panel alatt? |
|
|
|
|
|
|
|
|
A 2200-as középen, mellette a 206-os Szergej tető zajtompító nélkül |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A vendég forgóváz és a mozdony emeléséhez felszerelt emelő tüske |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2003. október |
A 2200-as a sáját forgóvázain |
|
|
|
|
|
|
|
2003. november 30. |
Úton a fűtőházba |
|
|
|
|
|
|
|
2003. december 23. |
Miskolc-Tiszai |
|
|
|
|
|
|
|
2004. május 13. |
Gyorsvonattal indul Ózdra |
|
|
|
|
|
|
|
2004. június 6. |
Tiszai mind két átmenő vágánya foglalt, 2200-as és a 2142-es egymás mellett |
|
|
|
|
|
|
|
2005. augusztus 3. |
A HOLCIM hejőcsabai gyárában |
|
|
|
|
|
|
|
2006. január 18. |
Bánréve-Fülek-Hatvan vonattal kijár Miskolc-Tiszairól
|
|
|
|
|
|
|
|
2006. április 30. |
Állomási tartalék Miskolc-Tiszain
|
|
|
|
|
|
|
|
2007. május 28. |
Miskolc GF. |
|
|
|
|
|
|