Zöld Nyíl képtár

◄►


A forgalom az új szakaszon 2010. november 1-én indult meg.

Selyemrét megálló - 2010. november 1.

Selyemrét "mintamegálló" - 2011. március 12. se a pálya, se a megálló nincs takarítva

 

Soltész Nagy Kálmán utcai megálló - 2010. november 1.

Szinvapark megálló, repedések a betonban - 2010. november 1.

Szinvapark megálló - 2010. november 1.

Szinvapark megálló -  2010. november 1.

Széchenyi utca -  2010. november 1.

Szinvapark megálló - 2011. március 12.  Mintha nem is a belvárosban volna, itt sincs takarítva se a pálya, se a megálló

Miért magas a szállópor érték?

Villanyrendőr - 2010. november 1.

Széchenyi utca - 2010. november 1.

Városház tér - 2010. november 1.

Városház tér - 2010. november 1.

Malomszög utca - 2010. október 30.

Malomszög utca - 2010. október 30.

Malomszög utca - 2010. november 1.

A kidöntött oszlopok csonkjai mindenütt meg vannak... így is maradnak?

Szent Anna - 2010. október 30.

Szent Anna - 2010. november 1.

Ahol a régi és az új pálya összeér -  2010. október 30.

A Szent Anna és a Thököly utca megálló között - 2010. november 1.

Thököly utca ideiglenes végállomás - 2010. október 30.

2011. március 1-én megkezdődtek a második szakasz munkálatai: reggel a Thököly utcánál

Gyula utca, 2011. március 12.

Gyula utca, 2011. március 12.