Zöld Nyíl képtár |
◄◄► |
A forgalom az új szakaszon 2010. november 1-én indult meg. |
|
Selyemrét megálló - 2010. november 1. |
|
Selyemrét "mintamegálló" - 2011. március 12. se a pálya, se a megálló nincs takarítva |
|
|
|
Soltész Nagy Kálmán utcai megálló - 2010. november 1. |
|
Szinvapark megálló, repedések a betonban - 2010. november 1. |
|
Szinvapark megálló - 2010. november 1. |
|
Szinvapark megálló - 2010. november 1. |
|
Széchenyi utca - 2010. november 1. |
|
Szinvapark megálló - 2011. március 12. Mintha nem is a belvárosban volna, itt sincs takarítva se a pálya, se a megálló |
|
Miért magas a szállópor érték? |
|
Villanyrendőr - 2010. november 1. |
|
Széchenyi utca - 2010. november 1. |
|
Városház tér - 2010. november 1. |
|
Városház tér - 2010. november 1. |
|
Malomszög utca - 2010. október 30. |
|
Malomszög utca - 2010. október 30. |
|
Malomszög utca - 2010. november 1. |
|
A kidöntött oszlopok csonkjai mindenütt meg vannak... így is maradnak? |
|
Szent Anna - 2010. október 30. |
|
Szent Anna - 2010. november 1. |
|
Ahol a régi és az új pálya összeér - 2010. október 30. |
|
A Szent Anna és a Thököly utca megálló között - 2010. november 1. |
|
Thököly utca ideiglenes végállomás - 2010. október 30. |
|
2011. március 1-én megkezdődtek a második szakasz munkálatai: reggel a Thököly utcánál |
|
Gyula utca, 2011. március 12. |
|
Gyula utca, 2011. március 12. |