Tartálykocsik

43 GySEV

33 43 781 3003-6

2004. február 14.

Miskolc rendező

33 43 781 3006-9

2004. február 14.

Miskolc rendező

 

52 BDZ

33 52 784 8175-9

2004. február 14.

Miskolc rendező

33 52 796 5171-5

2004. február 14.

Miskolc rendező

 

53 CFR

33 53 781 3000-9

2004. február 14.

Miskolc rendező

54 ČD

33 54 786 5108-6

2005. február 6.

Miskolc-rendező

33 54 786 5108-6

2005. február 6.

Miskolc-rendező

 

55 MÁV

44 55 705 5012-6

2004. július 4.

Miskolc rendező

44 55 705 5012-6

2004. július 4.

Miskolc rendező

44 55 705 5012-6

2004. július 4.

Miskolc rendező

33 55 781 5200-1

2005. február 6.

Miskolc-rendező

Új!

33 55 781 5228-2

2004. február 14.

Miskolc rendező

33 55 786 5208-3

2004. február 14.

Miskolc rendező

33 55 787 2004-7

2004. szeptember 12.

Miskolc rendező

33 55 791 7204-0

2004. február 21.

Miskolc rendező

33 55 791 7227-1

2004. szeptember 12.

Miskolc rendező

33 55 797 0032-9

2004. április 15.

Miskolc rendező

56 ŽSR/ZSSK

33 56 786 6161-2

2004. február 14.

Miskolc rendező

31 56 787 4002-0

2004. szeptember 12.

Miskolc rendező

33 56 791 2914-8

2004. szeptember 12.

Miskolc rendező

72 JZ

33 72 796 2019-5

2004. február 14.

Miskolc rendező

80 DB

23 80 746 5181-7

2004. április 15.

Miskolc rendező

33 80 796 7557-9

2004. április 15.

Miskolc rendező

 

A kocsi gyári táblája

33 80 785 9399-7

2004. szeptember 26

Miskolc rendező

33 80 785 9399-7

2004. szeptember 26

Miskolc rendező

 

33 80 785 9399-7

A kocsi "névjegye"

33 80 797 5708-8

2005. február 6

Miskolc-rendező

Új!

 

81 ÖBB

33 81 781 1000-7

2004. május 23.

Miskolc-rendező

33 81 781 1000-7

2004. május 23.

Miskolc-rendező

A kocsi "névjegye"

33 81 781 3000-5

2004. február 14.

Miskolc rendező

23 81 737 5401-7

2004. április 15.

Miskolc rendező

83 FS

33 83 788 0000-1 Zaes

2004. február 28.

Miskolc-rendező

84 NS

33 84 791 2025-7

2004. augusztus 8.

Miskolc-rendező

85 SBB-CFF-FFS

33 85 786 7009-7

2004. február 29.

Miskolc-rendező

Józsi bácsi vagongyárában készült 1968-ban

vissza a vasúti kocsikhoz