Pályaépítési és fenntartási gépek |
A vasúti pálya
építésére, átépítésére, fenntartására szolgálnak. Ide tartoznak az építőiparban
használatos gépek - földmunkagépek, szállító-, emelőgépek, daruk, a beton
előkészítés és bedolgozás gépei - valamint a vasúti pályaépítés és a
vasúti pályafenntartás célgépei. Ezek a gépek az ágyazat, a vágány szakszerű
kialakítására, karbantartására szolgáló munkagépek. Ágyazati munkákra
ágyazatrostáló gépek, ágyazatrendező gépek, ágyazatszél-rostáló gépek; vágány
építésre és bontásra vágányfektető daruk, szerelő telepi daruk;
vágányszabályozásra vágányszabályozó gépek használatosak. A pálya építési és
fenntartási gépek körébe tartoznak a benzinmotoros- és a villanymotoros
kisgépek, a mechanikus és hidraulikus vágány emelők.
Aláverő gépek
|
|
|
|
AG 853 |
Diósgyőri villamos végállomáson
2005. október 1. |
|
|
|
|
|
|
|
AG 853 |
Diósgyőri villamos végállomáson
2005. október 1.
|
|
|
|
|
|
|
|
AG 853 |
Diósgyőri villamos végállomáson
2005. október 1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AG 853 |
Diósgyőri villamos végállomáson
2005. október 2. |
|
|
|
|
|
|
|
AG 853 |
Diósgyőri villamos végállomáson
2005. október 2.
|
|
|
|
|
|
|
|
AG 853 |
Diósgyőri villamos végállomáson
2005. október 2.
|
|
|
|
|
|
|
|
AG 853 |
Diósgyőri villamos végállomáson
2005. október 2.
|
|
|
|
|
|
|
|
AG 853 |
Diósgyőri villamos végállomáson
2005. október 2.
|
|
|
|
|
|
|
Ágyazat rendező gépek
|
|
|
|
ARG-309 |
2004. április 1.
Miskolc-Tiszai |
|
|
|
|
|
|
Vágány szabályozó- és tömörítő gépek
|
|
|
|
ASA-232 |
2004. április 1.
Miskolc-Tiszai
|
|
|
|
|
|
|
|
ASA-232 |
2004. április 1.
Miskolc-Tiszai
|
|
|
|
|
|
|
|
ASA-232 |
2004. április 1.
Miskolc-Tiszai
|
|
|
|
|
|
|
|
ASA-232 |
2004. április 1.
Miskolc-Tiszai
|
|
|
|
|
|
|
|
ASA-232 |
2004. április 1.
Miskolc-Tiszai
|
|
|
|
|
|
|
|
ASA-232 |
2004. április 1.
Miskolc-Tiszai
|
|
|
|
|
|
|
|
ASA-232 |
2004. április 1.
Miskolc-Tiszai
|
|
|
|
|
|
|
Ágyazatrostáló gépek
|
|
|
|
SBR 322 |
A Deutsche Gleis- und Tiefbau GmbH. tuladonában lévő gép Miskolc rendezőben 2004. október 31-én
|
|
|
|
|
|
|
|
SBR 322 |
A 24,7 méter hosszú gép oldalnézete |
|
|
|
|
|
|
|
SBR 322 |
A gép baloldali elölnézete |
|
|
|
|
|
|
|
SBR 322 |
A gép jobboldali elölnézete |
|
|
|
|
|
|
|
SBR 322 |
A gép jobboldali hátulnézete |
|
|
|
|
|
|
|
SBR 322 |
A gép baloldali hátulnézete |
|
|
|
|
|
|
|
SBR 322 |
A gép gyári táblája |
|
|
|
|
|
|
Univerzális darus jármű (UDJ)
Rakodódaruval felszerelt
önjáró személy- és anyagszállító vasúti jármű a pályamunkák kiszolgálására,
amely vasútikocsik és munkagépek vontatására is alkalmas. A járművön nyolc
személy szállítható. A járművel 200 tonna tömegű szerelvény vontatható.
Rakodófelülete 8 tonna teherbírású és hidraulikus úton a vágány tengelytől
mindkét oldalra billenthető. Körbeforgó, különféle megfogó-szerkezetekkel
felszerelt KCR-5000 típusú rakodódaruja 2-9 méter között változtatható
gémkinyúlású. A daru gémkinyúlás mértékének függvényében 3000 kg és
1300 kg tömeg emelésére képes. A jármű legnagyobb engedélyezett sebessége
80 km/óra.
|
|
|
|
UDJ-024 |
2005. március 23.
Kijáratra vár Miskolc-Tiszai pályaudvaron
|
|
|
|
|
|
|
|
UDJ-028 |
2003. november 30.
Miskolc Tiszain a XI csonkában |
|
|
|
|
|
|
|
UDJ-028
|
2004. április 25.
Miskolc-Gömöri pályaudvaron
|
|
|
|
|
|
|
|
UDJ-028
|
2004. április 25.
Miskolc-Gömöri pályaudvaron
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UDJ-032 |
2005. július 18.
Debrecen
Új! |
|
|
|
|
|
|
|
UDJ-038 |
2004. november 1.
Miskolc rendezőben |
|
|
|
|
|
|
|
UDJ-038 |
2004. november 21
Szerencs állomáson a fűtőház mellett
|
|
|
|
|
|
|
DGKUm
|
|
|
|
DGKUm-2026 |
2005. március 17.
Egy dózátor kocsival kijáratra vár Miskolc-Tiszain |
|
|
|
|
|
|
|
DGKUm-2026 |
2005. március 17.
Miskolc-Tiszain |
|
|
|
|
|
|
|
DGKUm-2026
|
2005. március 17.
Miskolc-Tiszain |
|
|
|
|
|
|
|
DGKUm-2031 |
2005. március 23.
Kijáratra vár Felsőzsolca állomáson |
|
|
|
|
|
|
|
DGKUm-2031 |
2005. március 23.
Kijáratra vár Felsőzsolca állomáson |
|
|
|
|
|
|
|
DGKUm-2031 |
2005. március 23.
A jármű oldalnézete |
|
|
|
|
|
|
vissza az egyéb vasúti járművekhez