NEOPLAN N4522


A busz Zürichből érkezett a miskolci bemutatóra, melyre 2005. március 19-én került sor.

Külcsiny I.

Külcsiny II.

Külcsiny III.

Külcsiny IV.

Külcsiny V.

A vezető munkahelye

Így néz ki belülről

Udvarias figyelmeztetés az érvényes jegynélküli utazás következményeire

 
 A bemutatott jármű műszaki adatai:

(forrás: MVK Rt.)

 ülő/állóhely/összes:

56 / 103 / 159

motor: MAN D 2866 LUH 25
 hossz: 18750 mm teljesítmény: 265kW/360 Le 1900 ford./perc
 szélesség:   2500 mm váltómű: Voith D864.3 négy fokozatú automatikus
 magasság: 2940 mm üzemanyag tartály: 350 liter
 fordulási átmérő: kb.24428 mm    
 engedélyezett össztömeg: 28000  kg    
 padló magasság az úttest felett: 370 mm csuklóban 425 mm    
 beszállási magasság:    1. ajtó: 320 mm + 20 mm         2-4. ajtók: 340 mm + 20 mm    
 beszállási szélesség: 1-4. ajtók: 1250 mm, beszállás lépcsőmentes    

 

Az MVK ZRt. járművei

JUV-048

2006. március 12.

JUV-049

Az Újgyőri főtéren

2006. február 19.

JUV-049

"Elsőnap"

2006. március 1.

JUV-049

Két megálló közt

2006. március 3.

JUV-050

A Győri-kapuban

2006. március 11.

2006. április 2.

Felső-Majláth

JUV-052

"Elsőnap"

2006. március 1.

JUV-054

Hóesésben Hejőcsabán

2006. február 27.

JUV-054

"Elsőnap"

2006. március 1.

JUV-055

Az Újgyőri főtéren

2006. február 23.

JUV-055

Az Újgyőri főtéren

2006. február 23.

JUV-055

Az Örs utcai megállóban

2006. március 11.

JUV-055

2006. március 14.

JUV-056

2006. március 2.

JUV-081

"Elsőnap"

2006. március 1.

JUV-082

"Elsőnap"

2006. március 1.

JUV-082

Felső-Majláth végállomáson

2006. március 12.

JUV-083

"Elsőnap"

2006. március 1.

KAH-008

Csaba vezér út

2006. április 1.

vissza az autóbuszokhoz