MVK ZRt. - SGP E1 villamosok

Egy darabka Bécs Miskolcon "ideiglenes" megoldásként, avagy Miskolc Városi Közlekedési Múzeum Rt.  Attól tartok ezek a "kis bécsik" ugyanolyan hosszú életűek lesznek városunkban, mint az álltaluk kiváltott FVV kocsik. Kialakításuk miatt csak egyirányú közlekedésre alkalmasak, ezért a kocsik a 2-es vonalon kergetik egymást  a  Tiszai pályaudvar és a Vasgyár között. Keskenyek, csúcsforgalomban nem igazán kényelmes az utazás rajtuk. A két oldalon lehúzhatóvá tett ablakaik miatt kellemetlen kereszthuzat alakul ki menet közben, igaz ez nem a kocsi hibája, hanem az üzemben tartó MVK Rt-é.

 

180

A kocsi a Szent Anna téren 2003. nyarán

180

A Széchenyi utcában a Tiszai pályaudvar felé 2003. októberében

180

Az Újgyőri főtéren a Tiszai pályaudvar felé 2004. május 1-én

180

A Városház téren, a kocsik végén tolató lámpa is van és egy plusz csatlakozó a pótkocsik miatt

181

A Szent Anna téren 2003. márciusában

181

Pótkocsival a Városház téren a vasgyár felé 2003. decemberében

181

A motorkocsi

182

A Városház téren a Vasgyár felé 2003. októberében

182

A Tiszai pályaudvar elött 2004. június 19-én

182

Az Újgyöri piac deltában, a valamikori 3-as villamos megállójában 2005. október 2-án

182

A tolató menetkapcsoló a kocsi végében

182

Közelebbről

183

Már kitáblázva, de még tanuló kocsiként a Vasgyár végállomáson 2003. februárjában

183

Gyerünk a következő körre 2003. februárjában. Iitt még nincs plussz csatlakozó kialakítva a pótkocsikhoz.

183

Az Újgyőri főtéren a Vasgyár irányába 2003. áprilisában

183

2003. október 23.-án a Tiszai pályaudvar elött

183

A Városház téren 2003. november 30.-án

183

A Városház téren 2004. május 12.--én

183

A Városház téren 2006. január 18.-án

Új!

184

A Tiszai pályaudvar elött 2003. március 15.-én

184

A kocsi szemből, a felvétel ugyan ott készült

184

A házilag kialakított zárt vezető állás. A kocsi alatt az "életmentő" berendezés, reméljük működik

184

A Szent Anna téren 2003. március 15.-én

184

A pótkocsi csatlása

185

A kocsi a városház téren 2003. november 30.-án

185

A Városház téren a Tiszai pályaudvar felé 2003. november 30.-án

185

A Városház téren 2004. május 12.-én

185

Bécsi villamos a Miskolci Nemzeti Színház elött, pótkocsival 2004. május 18.-án

185

A 2004. szeptember 8-án egy teherautóval történt ütközés nyomai

185

Ebből az irányból egy darabig biztosan nem látjuk, az Újgyőri főtéren 2005. október 2-án

186

A Vasgyár végállomáson 2003. január 18.-án. Ekkor még nyitott volt a vezetőállás, nem volt zászlótartó sem a kocsikon.

186

Az Újgyőri főtér felé.Itt még a jobb oldal teleablakos és rajta van a bécsi pályaszám is

186

A Szent Anna téren 2003 nyarán

186

A Vasgyárba tart az Újgyőri piacnál 2005. március 13-án

187

A kocsi a Vasgyár végállomáson 2003. január 18.-án, mögé érkezik a 186-os

187

A kocsi mögött a 186-os "kis bécsi", melléjük a 151-es FVV csuklós érkezik 2003. január 18.-án

187

A Vasgyári végállomáson

187

A kocsi a 186-sal a Vasgyári végállomáson 2003. január 18.-án

187

A 151-es FVV csuklóssal a Tiszai pályaudvar elött 2003. február

187

Ami szokatlan: az utas maga nyitja az ajtót

187

A Vasgyár végállomáson 2003. februárjában

187

A Vasgyár végállomáson 2003. februárjában

187

Az Újgyőri főtér felé

187

Az Újgyőri piac deltában tolat 2005. október 1-én. Ez az egykori 3-as villamos megállója volt

187

A Városház téren 2006. január 18.-án

Új!

188

A második beszerzésből származó kocsi a Tiszai pályaudvar elött 2004. augusztus 28-án

188

Közben megérkezett a 201-es Tátra, meg 18962 db. szúnyog

189

A Tiszai-pályaudvar elött 2005. szeptember 11-én

189

Az Újgyőri piac ideiglenes végállomásra jár be 2005. október 2-án

190

Az MVK Rt. telephelyén 2004. november 25-én

190

A Bajcsi-Zsilinszky utcában 2005. augusztus 27-én

190

Kitolat az Újgyőri piac deltából 2005. október 1-én

190

A Városház téren 2006. január 18.-án

Új!

191

Az Újgyőri piac megállóban a 301-es pótkocsival 2005. március 8-án

192

A Tiszai pályaudvar elött 2004. november 25-én

192+302

A Városház téren 2006. január 18.-án. aztán...

Új!

192+302

...este az Újgyőri piacnál...

192+302

...a motorkocsi középső forgóvázával...

192+302

...a váltón kisiklott,...

192+302

..majd kb. 20 méter után megállt.

193

A Tiszai pályudvar elött 2005. július 3.-án

193

Egy ideig biztosan nem látjuk így az Újgyőri főtéren 2005. október 2-án

194

A "Szinvapark" megállóban 2005. június 11-én

194

Kitolat a deltából az Újgyőri piacnál 2005. október 2-án.

195

A Tiszai pályaudvar elött 2004. december 28-án

196

A Vasgyárba tart az Újgyőri piacnál 2005. március 13-án

196

Kitolat a deltából az Újgyőri piacnál 2005. október 1-én

196

A biztosító berendezéssel akadtak problémák

196

Egy kis torlódás, mögötte a 214-es Tátra állt meg

196

Egy órával később az Újgyőri főtér felé

197

A Tiszai pályaudvar elött 2005. május 1-én

197

Tolatás közben az Újgyőri piac deltában 2005. október 1-én

197

Tolatás közben 2005. október 1-én

 

197

Már az Újgyőri főtér felé tart, ez a kép tiz hónap alatt elkészült 4000. fotó

197

Ki irányban a Városház téren 2006. január 18.-án

Új!

199

Az oktató kocsi a Széchenyi utcában 2006. április 27.-én

199

Széchenyi utcában a Tiszai felé 2006. május 6-án Új!

199

Pótkocsival a Győri-kapuban 2006. május 15-én Új!

199

A Széchenyi utcában 2006. május 22-én Új!

vissza a villamosokhoz