|
 |
Lillafüred, 2013. szeptember 7. |
 |
Mahóca felé, Diósgyőr-Majláth és a Papírgyár között - 2005. augusztus 6. |
 |
Diósgyőr-Majláth, 2004. június 19. |
 |
Diósgyőr-Majláth, 2004. június 19. |
 |
Az ország első légfékes C-50-es mozdonya - Diósgyőr-Majláth, 2004.
június 5. |
 |
Az ország első légfékes C-50-es mozdonya - Diósgyőr-Majláth, 2004.
június 5. |
 |
Az ország első légfékes C-50-es mozdonya - Diósgyőr-Majláth, 2004.
június 5. |
 |
Az ország első légfékes C-50-es mozdonya - Diósgyőr-Majláth, 2004.
június 5. |
 |
Az ország első légfékes C-50-es mozdonya - Diósgyőr-Majláth, 2004.
június 5. |
|
A vezető fülke |
 |
A kisegítő légtartályok a vezető ülése alá kerültek |
|
A fékező szelep |
|
A mozdony felújítását és korszerűsítését a miskolci BoBo Kft. végezte. |