|
|
Diósgyőr-Majláth - 2007. február 17. |
|
Járó motorral Diósgyőr-Majláthon - 2006. június 13. |
|
A kicsi és a még kisebb a kisvasúti nap reggelén Diósgyőr-Majláthon -
2006. május 27. |
|
A kisvasúti nap reggelén Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 27. |
|
A kisvasúti napon Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 27. |
|
A kisvasúti napon Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 27. |
|
A kisvasúti napon Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 27. |
|
Felújítva C02-203 pályaszámmal Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 18. |
|
A mozdonyka motorja |
|
A mozdonyka motorja balról |
|
A mozdonyka motorja jobbról |
|
Felújítás alatt, az alváz a BoBo Kft.-ben - 2006. február 23. |
|
Az alváz a BoBo Kft.-ben |
|
A mozdony burkoló elemei |
|
A vezetőfülke |
|
Napsütésben
- 2004. november 20. |
|
Napsütésben
- 2004. november 20. |
|
Napsütésben
- 2004. november 20. |
|
A mozdony motorja a kéttengelyes csatlórudas futómű vezetőfülke alatti
kerékpárját hajtja |
|
A mozdony új otthonában Diósgyőr-Majláthon -
2004. november 13. |
|
A mozdony jobb oldala nyitott motortér ajtóval |
|
A mozdony motorja |
|
Ahol a mozdony készült |
|
Az 1952-ben gyártott 26 lóerős mozdony a Szerencsi Cukorgyárból került a
LÁEV-hez.
A mozdonyt a BoBo Kft.-ben végzett felújítás után 2006. május 17-én
Diósgyőr-Majláthon pályára állították, az érdeklődők számára a 2006.
május 27-én megtartott kisvasúti napon mutatták be. |