LÁEV C02-203


 
Diósgyőr-Majláth - 2007. február 17.  
 
Járó motorral Diósgyőr-Majláthon - 2006. június 13. 
 
A kicsi és a még kisebb a kisvasúti nap reggelén Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 27. 
 
A kisvasúti nap reggelén Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 27. 
 
A kisvasúti napon Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 27. 
 
A kisvasúti napon Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 27.  
 
A kisvasúti napon Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 27.   
 
Felújítva C02-203 pályaszámmal Diósgyőr-Majláthon - 2006. május 18.  
 
A mozdonyka motorja  
 
A mozdonyka motorja balról 
 
A mozdonyka motorja jobbról 
 
Felújítás alatt, az alváz a BoBo Kft.-ben - 2006. február 23. 
 
Az alváz a BoBo Kft.-ben
 
A mozdony burkoló elemei 
 
A vezetőfülke 
 
Napsütésben - 2004. november 20. 
 
Napsütésben - 2004. november 20.  
 
Napsütésben - 2004. november 20.   
 
A mozdony motorja a kéttengelyes csatlórudas futómű vezetőfülke alatti kerékpárját hajtja 
A mozdony új otthonában Diósgyőr-Majláthon - 2004. november 13.
A mozdony jobb oldala nyitott motortér ajtóval
 
A mozdony motorja
 
Ahol a mozdony készült
 
Az 1952-ben gyártott 26 lóerős mozdony a Szerencsi Cukorgyárból került a LÁEV-hez. A mozdonyt a BoBo Kft.-ben végzett felújítás után 2006. május 17-én Diósgyőr-Majláthon pályára állították, az érdeklődők számára a 2006. május 27-én megtartott kisvasúti napon mutatták be.  

 

Gyártó: Szállítóberendezések Gyára
Budapest 
Gyártás éve: 1952  Gyártási szám: