Képek a vasútról

Diósgyőr-Majláth 

A vasút központja.

A bejárat a Dorottya utca felől.

Ma már nem használt őrház az állomás Dorottya utca felőli végén

A régi állomás épület

Reggel Diósgyőr-Majláthon 2004. június 12-én

Emléktábla az épület falán

A vasút építőinek és üzemeltetőinek tiszteletére állított emlékmű

Az állomás látképe nyugati irányból

Itt valamikor sorompóőr teljesített szolgálatot, ma már fénysorompó biztosítja az útátjárót

Vonat jár be a Papírgyár felől 2004. július 22-én.

A közúton közlekedők gyakran "felül bírálják" a fénysorompó tilos jelzését,

Bejárat Diósgyőr-Majláthra a Papírgyár felől

Itt végzik a járművek karbantartását és javítását - forgóváz és kerékpárok a műhely elött

Itt a hangyák is sinen járnak

Új!

Diósgyőr-Majláth és Lillafüred között

Papírgyár mh. Középen a "fővonal" Lillafüred felé, jobb oldalon a Mahóca (Farkasgödör) felé vezető szárnyvonal.

Felszállás Papírgyár megállóhelyen, egykor jelentős szerepe volt a gyár ellátásában.

"Vadvirág"

És egy légivadász, szitakötő pihen a tűző napsütésben

A város felé a Mély-völgy feletti hídon 2007. április 1-én

Vonat halad a hídon Lillafüred felé 2007. április 8-án

Papírgyár és Puskaporos között

Puskaporos v.á.

Sok térképen így szerepel

Puskaporos v.á. amikor elmentek a vonatok

Kilátás a vonalról a Szinva-völgyre

Már csak az alagút van hátra, és a vonal eléri Lillafüredet

Alsóhámor felett Miskolc felé

Lillafüred

A 112 méter hosszú alagút amin a város felől érkező vonat először áthalad. Itt ágazott ki a Kerekhegyi szárnyvonal

Az állomás épület.A peronról lejárat vezet a Palota Szállóhoz

Az állomás 2007. február 17.-én

A régi névtábla szerintem jobb volt!

Emléktábla az épület falán

Az állomás a második 119 méter hosszú alagútból

Nem tudom, Magyarországon kívül hány helyen lehet így parkolni büntetlenül

Vonat érkezett Miskolc felől

A Palota szálló

Vonat érkezik Garadna felől

A Hámori-tó

De én a tónak ezt a végét jobban kedvelem

És talán ők is

Nem a vonatból potyogott ki

Az egykori Kerekhegyi-rakodóhoz vezető szárnyvonalon lévő híd

Ilyen volt a vízesés 2006. április 2-án

Ilyen volt a vízesés 2006. április 2-án

József Attila szobra a Palota Szálló alatt

Lillafüred és Garadna között

"Tigris" vonatával Lillafüred elött a Hámori-tó partján 2006. április 2-án

A négyrészes ívhíd

Vonat halad a hídon Lillafüred felé

Az őskohó

vissza a keskenyvágányhoz