|
|
Útban Kassa felé - az 1020-as Szili a beteg 020-as NOHAB előtt
Miskolc-Tiszain |
|
A 20-as NOHAB előtt a
20-as Gorilla |
|
R555150 - A
Prerovi sörgyár kocsija |
|
422 0108 |
|
498 022 - Skoda,
1947 |
|
498 022 és 486 007 |
|
486 007 |
|
A halott 020-as NOHAB mellett a különvonat és személyzete indulásra
készül |
|
498 022, 486 007 - A
gőz ereje I. |
|
498 022, 486 007 - A
gőz ereje II. |
|
498 022, 486 007 - A
gőz ereje III. |
|
498 022, 486 007 - A
gőz ereje IV. |
|
498 022, 486 007 - A
gőz ereje V. |
|
M131 1125 - Az
állomás és a fűtőház között a látogatókat szállította |
|
475 196 a fordító korongon |
|
U36 003 "Katka" |
|
TU29.2002 Janka - Immár
a fűtőházban |
|
850 044-9 |
|
Két nagy:
T679 1168 és T678 0012 |
|
Kivilágítható pályaszámtábla |
|
T679 1168 |
|
T679 1168 |
|
770 092-5 |
|
770 092-5 - A
mozdony gyáritáblája |
|
BN 50 - ČKD
kismozdony |
|
BN 50 - A
mozdony gyári táblája |
|
830 232-5 |
|
830 232-5 |
|
850 011-8 |
|
850 011-8 |
|
Egy kiégett Pantográf |
|
721 024-8 |
|
721 024-8 |
|
Alsómislye, ahol a széles nyomtáv keresztezi a normál nyomtávolságú
vonalat |
|
Aztán feltűnt az, amiért ide jöttünk... |
|
Rakott vonat tolómozdonyokkal... |
|
A vonat méltóságteljesen halad az emelkedő töltésen... |
|
A vonat végig emelkedőben... |
|
Aztán a vonat eltűnik a domb mögött |