|
 |
Útban Kassa felé - az 1020-as Szili a beteg 020-as NOHAB előtt
Miskolc-Tiszain |
 |
A 20-as NOHAB előtt a
20-as Gorilla |
 |
R555150 - A
Prerovi sörgyár kocsija |
 |
422 0108 |
 |
498 022 - Skoda,
1947 |
 |
498 022 és 486 007 |
 |
486 007 |
 |
A halott 020-as NOHAB mellett a különvonat és személyzete indulásra
készül |
 |
498 022, 486 007 - A
gőz ereje I. |
 |
498 022, 486 007 - A
gőz ereje II. |
 |
498 022, 486 007 - A
gőz ereje III. |
 |
498 022, 486 007 - A
gőz ereje IV. |
 |
498 022, 486 007 - A
gőz ereje V. |
 |
M131 1125 - Az
állomás és a fűtőház között a látogatókat szállította |
 |
475 196 a fordító korongon |
 |
U36 003 "Katka" |
 |
TU29.2002 Janka - Immár
a fűtőházban |
 |
850 044-9 |
 |
Két nagy:
T679 1168 és T678 0012 |
 |
Kivilágítható pályaszámtábla |
 |
T679 1168 |
 |
T679 1168 |
 |
770 092-5 |
 |
770 092-5 - A
mozdony gyáritáblája |
 |
BN 50 - ČKD
kismozdony |
 |
BN 50 - A
mozdony gyári táblája |
 |
830 232-5 |
 |
830 232-5 |
 |
850 011-8 |
 |
850 011-8 |
 |
Egy kiégett Pantográf |
 |
721 024-8 |
 |
721 024-8 |
 |
Alsómislye, ahol a széles nyomtáv keresztezi a normál nyomtávolságú
vonalat |
 |
Aztán feltűnt az, amiért ide jöttünk... |
|
Rakott vonat tolómozdonyokkal... |
|
A vonat méltóságteljesen halad az emelkedő töltésen... |
|
A vonat végig emelkedőben... |
|
Aztán a vonat eltűnik a domb mögött |