|
|
199 411-0 -
Elsősorban a nagyok mozgatására |
|
310 433 - Egykori
MÁV 377-es |
|
475 196 |
|
556 036 |
|
556 036 |
|
BN 150 |
|
BN 150 |
|
BN 150 |
|
A "nagyok" csoportja |
|
A "nagyok" mégegyszer |
|
T678 0012 és 781 368-6 |
|
781 368-6 - Az
"Utolsó Mohikán" |
|
|
|
Motorkocsik I. |
|
Motorkocsik II. |
|
U36 003 "Katka" |
|
710 064-7 és 754 032-1 |
|
710 064-7 |
|
Birodalmi lépegető I. |
|
Birodalmi lépegető II., T-34 alvázon kialakított műszaki mentőjármű |
|
Ketten egy képen |
|
475 196 |
|
475 196 |
|
475 196 |
|
475 196 |
|
Kisebb tűz a gőzmozdony után |
|
DmV 72-601 - Warsawa
sinautó a szállító kocsiján |
|
CSD 2-5988 - Porosz
eredetű háromtengelyes személykocsi |
|
CSD 2-5988 - A
csapágytok fedélen az egykori Porosz Királyi Vasút cégjele |
|
CSD 2-5988 - Ahol
a kocsi megszületett |
|
USATC kocsi, eredetileg az USA hadseregét szolgálta, majd a ČSD-t, most
sorsára vár |
|
Egy másik, felújított USATC kocsi kiállítva |
|
Egy régi tartálykocsi a körfűtőházban |
|
M131.1125 |
|
E499 047 |
|
E499 047 |
|
E499 047 |