|
|
91 54
7 230 019-2 Nyékládháza, 2019. december 22. |
|
91 54
7 230 019-2 és 92 54 2 742 165-4 Nyékládháza, 2019. december 22. |
|
91 54
7 230 019-2 Nyékládháza, 2019. december 22. |
|
91 54
7 230 019-2 Nyékládháza, 2019. december 22. |
|
91 54
7 230 019-2 és 92 54 2 742 165-4 Nyékládháza, 2019. december 22. |
|
91 54
7 230 019-2 és 92 54 2 742 165-4 Nyékládháza, 2019. december 22. |
|
91 54
7 230 019-2 és 92 54 2 742 165-4 Nyékládháza, 2019. december 22. |
|
91 54
7 230 019-2 Nyékládháza, 2019. október 23. |
|
91 54
7 230 019-2 Nyékládháza, 2019. október 23. |
|
Már
ott sem divat már az öntvény a matricázott gyári tábla |
|
Nyékládháza, 2016.
szeptember 28. |
|
Nyékládháza, 2016. szeptember 28. |
|
Nyékládháza, 2016. szeptember 28. |
|
Nyékládháza, 2016. szeptember 28. |
|
"A Cseh Államvasút tehervasúti
részlegének tulajdonában álló, jelenleg a Carbo Rail által bérelt 230
019-es és 240 106-os Laminátkák egy tehervonatot továbbítottak 2017.
július 22-én, amikor az előfogatként dolgozó 230 019-es mentirány
szerinti hátsó vezetőállása lángra kapott a szlovákiai Tornóc (Trnovec
nad Váhom) állomáson, porrá égetve a teljes vezetőfülkét. A felcsapó
lángok a másik mozdony első vezetőállására is átterjedtek, valamint a
felsővezetéket is megrongálták. A tűz oka hivatalosan még nem ismeret,
valószínűleg rövidzárlat lehetett." (forrás:
iho.hu) |